1. Chwilówki online >
  2. Bocian Jakie? opinie?

Bocian - jakie? opinie?

Lublinianin
2017-11-27 10:32:40
Czy kto? bra? po?yczk? w firmie Bocian? Bra?em kiedy? w providencie i by?o to wygodne bo osoba przysz?a do domu, da?a mi kas?. No ale by?o troch? drogo. Jak jest w bocianie? Maja korzystniejsze koszta? I czy wszystko równie? jest takie sprawne jak w providencie?
2017-11-29 10:05
Nie jest równie? tanio. Jest to firma chwilówkowa. Wiadomo, ?e firma taka jak wiele innych bierze na siebie o wiele wi?ksze ryzyko udzielaj?c po?yczek osobom z ograniczon? zdolno??i? kredytow?. Tak wiec musi sobie to rekompensowa? o wiele wy?szym oprocentowaniem po?yczki. Koszt po?yczki zale?y od wielu czynników. Od tego na jak? kwot? bierzesz po?yczk? oraz na jak? form? sp?aty si? zdecydujesz. Czy na przelew na konto czy moze na sp??t? przez konsultanta.
2017-12-07 14:06
Ja nie polecam. Drogo, poza tym dlugo si? czeka na przelew kasy ;/
2017-12-12 14:24
Naprawd?? Sama sk??dalam podanie z rana do bociana i pieni?dze dosta?am na konto jeszcze tego samego dnia. Tak wiec nie mog? tutaj powiedzie?,?e d?ugo si? czeka?o na kask? bo przelali j? naprawd? szybko. Co do kosztów to s? jakie sa. Wysokie,ale przy krótkiej po?yczce nie jest tak ?le. Sama nie oceniam tego parametru bo kazdy widzi jakie s? koszta takich po?yczek i jak mu sie nie podoba to mo?e i?? do innej firmy i wzi?? po?yczk? tam.
2017-12-18 07:47
Bocian sprawdza bik?
2017-12-21 07:46
No ale jak jest mo?liwos? po?yczenia kasy taniej to si? po?ycza taniej czy nie? Dla mnie lepszy od bociana jest chocia?by miloan. Koszta s? nizsze.
2017-12-30 09:13
O ile oczywiscie miloan by Ci tej pozyczki udziela?. Bo z tego co wiem to bocian ma o wiele mniejsze wymagania co do zdolno?ci kredytowej jak? dysponujesz.
2018-01-05 07:14
Bocian sprawdza bik na bank. Ale jak masz jakie? drobne wpisy to nie bedzie to im przeszkadza?o.
2018-01-11 08:12
freak a orientujesz si? czy bior? pod uwag? krd? Mam dwa wpisy za niezap?acone mandaty, których na razie p??ci? nie chc? 😛
2018-01-15 07:54
Na bank sprawdzaj? krd. I gorzej jest jak si? ma wpisy w krd ni? w bik.
2018-09-12 12:08
Daj sobie spokój z bocianem.Moim zdaniem firma jest jeszcze gorsza niz provident o któym nie mam wcale dobrego zdania. Po pierwsze to jest bardzo drogo, nawet dro?ej ni? w Providencie. Po drugie jak wszystko sp?acasz w terminie to jest super i cacy ale wystarczy aby Ci si? noga powin??a i firma od razu poka?e swoje pazurki. Windykacj? maj? nieprzyjemn?. Mia?em kilka dni spó?nienia i zadzwoni?a do mnie bardzo niemi?a pani z ??daniem sp?aty. A wystarczy?o po prostu wys?a? maila ( czeka?em na opó?nion? op?at?).
2018-10-08 13:27
Nie mam wpisów w bik i krd. tutaj jestem ca?kiem czysty ale interesuje mnie czy w bocianie mozna wzi?c pozyczk? jedynie na dowód osobisty.Orientujecie sie?
2018-10-11 07:54
O jak? kwot? po?yczki si? pytasz?
2018-10-15 08:22
Tak mo?na. O jak? kwot? Ci chodzi? Bo mo?e pomoge w doborze jeszcze korzystniejszej firmy.
2018-11-05 10:59
Chodzi tutaj o 10 000 z? kredytu. Najlepiej roz?o?onego na 2 lata. Jaka wtedy b?dzie wysoka rata?
2018-11-09 08:16
Moneyman na raty b?dzie o wiele lepszy dla tak d?ugich kwot. Ewentualnie igotówka w getin banku przez internet ( po?yczka jest moz?iwa do uzyskania jedynie przez internet). Je?li nie masz takiej zdolno?ci kredytowej aby uzyskac po?yczk? w banku to dobrze b?dzie jeszcze zorientowa? si? w skoku. Maja o wiele mniejsze wymagania niz banki i zdarza si?,ze udzielaj? po?yczek osobom z wpisami w bik.
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 1
>>
>