1. Chwilówki online
  2. >
  3. Forum
  4. >
  5. Firma pożyczkowa Miloan

Firma pożyczkowa Miloan

Bakczys
2017-06-13 09:08:06
Brał ktoś moze pożyczkę w tej firmie? Zastanawiam się nad pożyczeniem tam 100 zł. Wiem wiem, ze niewielka kwota ale chciałbym pożyczyć w firmie, tkóa nie naliczy mi jakichś duzych procentów. Nie słyszałem o niej nigdzie więcej. Może ktos napisze coś na jej temat?
2017-06-14 09:53
Oprocentowanie nie jest tak wysokie chociaż wydaje mi się,ze znajdziesz firmy pożyczkowe z mniejszym procentem Firma jak firma. Sam brałem tam pożyczkę raz. Nie byłło żadnych problemów. Jesli chcesz pożyczyć niewielką kwotę to śmiało.
2017-06-21 10:37
100 zł to żaden problem pożyczyć. Powinni Ci pożyczyć nawet jeśli nie będziesz miał zatrudnienia. Zresztą przy tej kwocie to większość firm nie sprawdza bik ( z tym,ze mało która chce udzielać takiego niskiego kredytu)
2018-09-14 07:18
Nie jestem pewien czy bawią się w takie niskie kwoty pozyczek.
2018-09-17 13:13
Nie ma takiej opcji. Z tego co wiem to można tam pożyczyć od 300 zł w górę.
2018-09-20 07:39
Tak z ciekawości sprawdzilem sobie jakich kwot pożyczek firma udziela. I jest to kwota od 300 do 5000 zł, Oraz od jednego dnia do 30 dni. Tak więc nie bawią sie w takie niskie kwoty. No i mają dobrą ofertę pierwszej darmowej pozyczki bo to nawet 2000 zł na 30 dni. Potem koszta już rosną ale firma nie nalicza odsetek ale pobiera za pożyczke prowizję.
2018-09-20 11:02
A co jak sie przekroczy te 30 dni? Jest mozliwość przedłużenia pożyczki?
2018-09-21 07:04
Orientujecie się czy mogę starać się o pożyczke jeśli nie mam udokumentowanych dochodów? Znaczy się mam alimenty oraz 500 plus na dwójkę dzieci ale słyszałam,ze coś takiego nie jest brane przez firmy pożyczkowe jako dochody. Czy rzeczywiście tak jest? Pracuję i miałabym z czego spłacić pożyczkę jednak na czarno ( co jest obgadane z szefem bo jakbym miała zarobki to nie miałabym dofinansowania z 500 plus na dwoje dzieci, sami rozumiecie....).
2018-10-08 13:24
Hej słuchajcie a ile jest formalnosci przy tej pożyczce? Wymagają dostarczenia zaświadczenia o dochodach?
2018-10-09 07:16
Orientujecie sie czy firma ma jakies rabaty czy program lojalnościowy dla stałych klientów? Bo o ile wiele firm obecnie ma promocje dla nowych klientow to jak zauwazyłem totalnie zaniedbuje się starych klientów no i średnio mi się to podoba 😛 Jestem zdania,ze powinno się tak samo szanować nowych klientow jak i stałych klientów. Wiem, ze na pewno wandoo ma program dla stałych klientó i wonga chyba też. Jak jest z miloanem?
2018-10-11 07:55
Nie wiem czy mają ale sprawdzałem sobie programy lojalnościowe w niektórych firmach i są bardzo kiepskie ( przykladem tutaj jest wonga).
2018-10-15 08:21
Niestety ale nie ma żadnego. Jak wiele innych premiuje jedynie nowych klientów.
2018-10-17 07:37
Sprawdzone - pozyczaja i to bardzo szybko. Aha i nie wymagają informacji o dochodach.
2018-12-14 07:22
Miloan równiez polecam. Bardzo dobra oferta z bardzo dobrym cennikiem. Kto nie zna to niech nadrabia zaległości.
2018-12-24 07:21
Orientujecie się jak to jest w przypadku jak nie ma się kasy na spłatę? Można dyskutować z firma przedłużenie terminu spłaty? Jestem w trudnej sytuacji, mianowicie mam termin splaty pożyczki do dzisiaj ale wiadomo, ze święta i te sprawy i potrzebuję kasy na to aby te święta zrobić i kupic prezenty. Poza tym będe miał kasę dopiero po sylwestrze gdzieś tak na poczatku stycznia jak przyjdzie na konto kasa z wypłaty. Myślicie, ze firma mozę podejść bardziej elastycznie do takich spraw z uwagi na święta?
2019-02-18 08:50
Polecam firmę. I pisze to jako osoba, ktora brała już w niejednej firmie pożyczke. Jeden z najnormalniejszych pożyczkodawców na rynku, przy problemach ze spłatą firma nie nalicza nie wiadomo jakich kosztów ale można z nimi porozmawiac o trudnej sytuacji i firma proponuje rozwiązania na które rzeczywiście mozna sie zgodzić ( a nie naciągaja na wysokie koszta jak inne firmy). , naprawdę firma w której pracują ludzie a nie sępy, które tylko liczą na to aby wysępić kasę z człowieka. Polecam!
2019-02-21 07:17
Nie polecam bo szkoda Waszego czasu. Obiecują pożyczkę, w końcu nie dają.I nie jest to jedynie moje doświadczenie, ale również i doświadczenie znajomej, która również u nich składała podanie. I również nie dostała. Jeśli firma wie, ze nie udzieli pożyczki to by sobie dali spokój, a nie wymagali aby im wysyłać skan dowodu osobistego i wypełniać te wszystkie formularze na pożyczkę. Nie po to aby potem dostać maila o treści , ze nie posiada się stosownej zdolności kredytowej aby dostać pożyczkę. Czytałem o tym w sieci i nie jesteśmy jedyni, zdarza się to tutaj często!
2019-02-25 13:23
Czy firma wymaga zaświadczenie o dochodach i od jakiej kwoty takie zaświadczenie trzeba im dostarczyć?
2019-03-11 13:30
Ode mnie żadnego zaświadczenia nie wymagali.
2019-03-12 07:38
Nie wymagają żadnego zaświadczenia. Nie wiem czy jakakolwiek firma chwilówkowa wymaga. Sam zarabiam w tym momencie na czarno i raczej nie byłbym w stanie dostarczyć zaświadczenia. Jednak kilka razy już pożyczałem i nigdy nie spotkałem się z sytuacją w której wymagali by ode mnie podania zaświadczenia .Zwykle składałem podanie i jeszcze tego samego dnia albo na następny dzień miałem kasę na koncie.... No nie wiem moze po prostu miałem takie szczęście.
2019-03-22 08:06
Daj sobie z nią raczej spokoj. Nie jestem w stanie napisać tutaj ile siwych włosów firma zrobiła mi na głowie. Okazuje sie, ze jak sie ma problemy ze spłatą to juz nie jest tak miło i przyjemnie jak się pożyczke bierze. Od razu zaczynają sie koszta windykacji, które niskie nie są ale wręcz sa bardzo ale to bardzo wysokie. Kwota długi zaczyna rosnąć w zastraszającym tempie oraz można liczyc na odwiedziny windykacji w domu. Ostatecznie spłaciłem ale nie sądziłem, że firma bedzie miała takie podejście do stałego klienta, ktoremu się po prostu w którymś momencie powinęła noga.
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 2
>>
>
Czy nasz artykuł był dla Ciebie pomocny? Podziel się swoją oceną:
Oceń