1. Chwilówki online >
  2. Jaka chwilówka ( nie provident)

Jaka chwilówka (nie provident) ?

Aniuska
2017-11-08 12:06:35
Od razu piszę, że provident mnie nie interesuje bo moja znajoma miała z nimi spore problemy. Ale szukam innych firm pożyczkowych. Najlepiej takich w których można byłoby pożyczyć sobie tysiaka za darmo a dłużej niż na miesiąc 🙂 Co radzicie?
2017-11-25 17:48
Dwie firmy które mogę polecić to Wonga i Lendon. Wonga aktualnie ma promocje do 60 dni w gratisie i do 1500 zł. Ale z tego co wiem to aby dostać tam pożyczkę nie można mieć negatywnych wpisów w bik i mogą zażądać zaświadczenia o dochodach czy skanów z wpływów na Twoje konto. Druga firma to Lendon. Ci dają już wiekszą darmową pożyczkę do 2500 zł . Na 45 dni. Ale nie wiem jakie mają wymagania, bo jeszcze z ich oferty nie korzystałam. Z wongi tak i ogolnie wszystko było ok.
2018-01-19 11:08
Kuki. Fajna firma, załatwić pożyczkę można tam szybko i uczciwie.
2018-01-22 07:46
Viasms. Chociaż najwygodniej pożyczkę brać nie przez smsa ale przez internet tradycyjnie. Dają tam do 1500 zł pierwszej pożyczki za darmo. I jest to realna oferta ponieważ korzystalem i rzeczywiście kaska jest calkowicie darmowa. W dodatku w umowie nie ma żadnych haczyków.Wszystko jak jest napisane tak jest napisane. Jesli są jakieś dodatkowe koszta to firma informuje od samego początku.
2018-02-06 07:53
Polecam dwie mniej znane firmy ale uczciwe: Cashalot i Bierz Kase.
2018-02-08 11:18
Niestety ale sama mam przykre doświadczenia z firma via sms. A głównie z ich windykacją 🙁
2018-02-08 11:55
Możesz rozszerzyć to zdanie? Co się konkretnie stało?
2018-02-14 08:17
Drogo , drogo i po raz trzeci drogo. Windykacja dzwoni do Ciebie za dnia i nocy. Ciągle dostajesz jakies smsy , telefony maile. Oraz co gorsza listy. Dodatkowo z tego co widziałam to obciażają Cię płatnościami za wszystko dosłownie. Sama już spłaciłam pożyczkę jaka tam brałam , jestem ogólnie zadowolona,że mam to za soba. Ale przez moje przykre doświadczenia z tą firmą to nie wiem czy skorzystam ponownie z ich usług. 2 tygodnie opóźnienia i takie cyrki. Powinni się opanowac i poczekać trochę zanim wprowadzą taką intensywną windykacje.
2018-02-15 12:54
Chyba wiem o co chodzi tutaj Kasiuli. Sam spóźniłem się ze spłatą w tej firmie i już na drugi dzień dostałem wezwanie z windykacji.
2018-02-26 08:45
Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii o providencie. Sam brałem tam pożyczkę wiele razy i nie spotkałem się z żadnymi problemami.Po pierwsze warunki cenowe jak na firmę prywatną mają moim zdainem całkiem ok. Oczywiście jeśli wybiera sie opcję spłaty na konto a nie przez konsultanta bo faktycznie w takiej sytuacji może być drogo. Formularz jest krótki prosty a co najważniejsze nie wymagaja dużych dochodów. To,że jestem na rencie nigdy nie stanowiło problemu.
2018-03-06 21:16
Lendon: pierwsza pożyczka do 2 500 zł za 0 zł! kolejna pożyczka od 100 zł do 5 000zł na okres od 5 do 30 dni RRSO 1958,27%
2018-07-23 13:27
No ale tylko na 30 dni. Bo tylko tyle jest na spłatę. Zdecydowanie lepiej wypada tutaj Moneyman bo dają 1500 zł darmowej pożyczki ale przy spłacie 60 dni.
2018-08-13 13:06
Ano wlasnie. Potrzebuję pozyczki i chcę wziąc pożyczkę za darmo w promocji Czy jest jakaś firma która daje takie pożyczki osobom mającym wpisy w bik? Bo sam mam takie wpisy.
2018-08-20 11:52
Było już wiele takich tematów na forum. Jesli masz wpisy w bik to nie jest problem bo jest wiele firm które dają pożyczki nawet jak masz taki wpis. Z chwilówek polecam szybką gotówkę. Z firm udzielających pożyczek ratalnych polecam monedo now. Nowa firma ale maja dobrą ofertę. Jeszcze przewineło mi się przez uszy, że ponoć skok stefczyka równiez nie zamyka mozłiwosci wzięcia kredytu gotówkowego. Jednak informację tę polecam samodzielnie zweryfikowac. Może ktoś na forum napisze czy udało im się wziąc pożyczke w skoku pomimo wpisów w bik?
2018-08-21 08:12
Szybka pożyczka daje. Jest tam możlwosc dostania pożyczki nawet jak ma sie wpisy w bik. Darmowej.Ale moze jeszcze ktos tutaj się wypowie kto miał wpisy w bik i dostał. Bo moze dla osób z wpisami robią jakiś wyjątek i jeśli udzielają pozyczki to oprocentowanej ( firma moze sobie odmówić jak im sie chce albo zmniejszyc limit pożyczki). Sama brałam tam wiele razy pozyczkę. Wszystko szybko i sprawnie.Aczkolwiek wpisów w bik nie posiadam ( i mam nadziej,ze nigdy nie będę miała).
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 1
>>
>