1. Chwilówki online
  2. >
  3. Forum
  4. >
  5. Odmowa pożyczki w Zaplo

Odmowa pożyczki w Zaplo

Radek
2017-09-20 07:16:17
Co mogło byc przyczyna odmowy pożyczki w Zaplo? Raz brałem tam pożyczkę ( darmowa promocja). Potem złożyłem kolejny raz podanie oi pożyczke pewien, że dostanę ponieważ pierwszą spłaciłem w terminie. Ale odmowa. I propozycja udzielenia za 2 miesiące. brak wpisów w bik dochody mam Co jest przyczyną?
2017-09-21 07:54
;Może zadłużenie w innych firmach pożyczkowych? Masz jakieś obciażenia finansowe? Firmy pozyczkowe również mają swój rejestr i firma moze sprawdzić sobie czy brałeś pożyczkę gdzieś indziej. Jeśli Ci nie dali pożyczki to skieruj się do innej firmy. Może ktoś inny Ci da kasę.
2017-09-22 08:13
Nie masz przypadkiem chwilówki w Vivusie czy w sms credit? Nei wiem czy wiesz ale te dwie firmy plus zaplo to w zasadzie jedna wielka firma (4 finance). Jeśli masz chwilówke w vivusie to może być problem z wzięciem pożyczki w zaplo. Firma niechętnie udziela 2 chwilówek naraz. Dlatego moze poprosili Cię o to abyś postarał się za jakis czas.
2017-12-12 14:34
Mi odmówili bo miałemw Vivusie.Zaplo i vivus to ta sama fira tak więc w tym może byc problem.
2017-12-18 07:49
No i kurde o tym nie informują co mnie osobiście raz wkurzyło. Bo chciałem wziąc pożyczke w ramach darmowej promocji w Vivusie, Zagładam sobie potem na konto a tutaj opłaty.Dzwonię,ze jakaś pomyłka ale jednak nie bo okazało sie,ze nie mogę brać darmowej pozyczki bo kiedyś brałem pożyczkę w zaplo. Oczywiście mi o tym nie powiedzieli. Na szczęście wszystko udało się odwrócić bo jeszcze miałem czas na wypowiedzenie pożyczki.
2018-01-22 07:48
Jakie jest konkretnie oprocentowanie pożyczki w Zaplo? W skali roku?
2018-01-24 09:46
Pytasz się o pożyczke ratalną czy może o ich chwilówkę?
2018-02-20 11:28
Chwilówka mnie nie interesuje. Chciałbym pozyczyć u nich 3000 zł ale na rok. Muszę pożyczyć kaskę w tym tygodniu na naprawę samochodu. Będę w stanie to spłacić ponieważ pracuje ( niestety na czarno tak wiec nie mam przy tym dochodów ale w sumie chodzi mi o niską kwote pożyczki tak wiec może da się uzyskać). Interesuje mnie konkretnie to ile rocznie zapłącę za pożyczkę. Wiem wiem,że informacje są na stronie ale to co podają a rzeczywistość to często dwie rózne sprawy.
2018-03-06 13:01
Nie wiem czy pożyczyłeś czy nie ale jak ja pożyczałem to na rok oprocentowanie wynosiło 78%.
2018-03-19 13:03
Plus jeszcze opłaty manipulacyjne czy to liczy się osobno?
2018-03-23 09:16
Nie. Gościo mówi o rrso.A w rrso zawarte jest wszystko. Także opłaty manipulacyjne.
2018-04-09 08:16
A opłata administracyjna? Bo wydaje mi się,ze tego jendak do rrso nie licza.
2018-04-11 09:50
Z tego co wiem to opłata administracyjna nie wlicza się do kosztów pożyczki jeśli jest to opłaca za obsługę konta internetowego. Dlatego też przed wzięciem pożyczki trzeba wziąc pod uwagę wszystko. Również i takie koszta. Czasami może się okazać,ze pożyczka o wyższym oprocentowaniu może być tańsza niż pożyczka, która ma niewysokie oprocentowanie ale jednocześnie wiele doatkowych opłat takich jak prowizja, opłata administracyjne czy inne ubezpieczenia....
2018-04-12 07:10
Do rrso wlicza się wszystko z tego co wiem. Poza tym w zaplo chyba nie ma opłąty administracyjnej. Jak brałem pożyczkę prawie 2 lata temu to takiej opłąty nie było. Jedynie samo oprocentowanie. Swoją drogą to dostałem pożyczkę bez problemu pomimo tego, że zarabiałem najniższą krajową. I to w takiej kwocie o jaką składałem (1500 zł). Nie wiem czemu teraz odmówili. Widocznie zmienili nieco standardy.
2018-04-18 11:29
Zaplo mi również odmówiło pozyczki. Spłacałam wszystko terminowo i nie jestem w żadnej bazie. Drugiej pożyczki mi nie dali. Nie rozumiem o co tu chodzi.
2018-04-20 12:14
Mnie również Zaplo odmówiło. Wszystko spłacałam trminowo. Szkoda bo bardzo na nich liczyłam. Nie dowiedziałam się również jaki był powód.
2018-04-23 07:22
Ela widocznie coś się zmieniło. Mogłeś stracić pracę. Zarobki jakie masz mogą się okazać niewystarczxające. Poza tym z tego co wiem to ta firma sprawdza bazy takie jak bik oraz erif. Tak wiec jeśli w miedzyczasie zostałeś wpisany do jednej z tych baz to musisz mieć świadomość,że przez ten fakt firma moze nie zechcieć Ci udzielić pozyczki.
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 1
>>
>